Recensie: De mooiste dag van je leven – Tamara Haagmans

In De mooiste dag van je leven van Tamara Haagmans vindt Krista, medewerker bij een kringloopwinkel, in een oude doos een trouwjurk. Op aandringen van haar collega Marthe past ze de jurk en… hij zit als gegoten. Maar Krista heeft geen vriend, laat staan trouwplannen. Dan vindt ze in dezelfde doos ook nog trouwgeloftes en een ring. Van wie is de jurk geweest?
Krista besluit op zoek te gaan naar de eigenaar en komt terecht bij Roy. Ze hebben meteen een goede klik, maar Roy heeft een groot verdriet te verwerken. En durft Krista haar eigen geheimen wel prijs te geven…? (bol.com)


Dit boek stond al een tijdje op de plank en tijdens een zonnige lentedag kreeg ik zin een feelgood chicklit en begon in de mooiste dag van je leven. En ik moet zeggen dat was een goede keuze.

De mooiste dag van je leven heeft een vrolijke cover. Waarbij je wanneer je het verhaal leest gelijk weet waar de cover op slaat. Het fleurt ook gelijk je boekenkast op vind ik.
De schrijfstijl van Tamara Haagmans is gemakkelijk en vlot, door de korte hoofdstukken en haar gevoel voor humor vlieg je door de bladzijdes heen.

Doordat het boek niet alleen maar humor bevat maar ook weet om serieuze onderwerpen te verwerken, onderwerpen zoals verlies van een dierbare en rouw. Ondanks de wat zwaardere onderwerpen blijft het verhaal door de humor die erin verwerkt is erg luchtig.

De mooiste dag van mijn leven is een geweldige zomerse feelgood chicklit . Een boek waarin je tot het eind met een grote glimlach op je gezicht in leest.  Ik ben dan ook onwijs benieuwd naar haar nieuwste boek Plankenkoorts die in juni uitkomt

8.5
De mooiste dag van je leven – Tamara Haagmans
Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff

E-book €7,99               Paperback €12,99

2 gedachtes over “Recensie: De mooiste dag van je leven – Tamara Haagmans

  1. Tamara Haagmans zegt:

    Hey!

    Wat een superrecensie! Dank je wel voor je lieve woorden, en ik hoop dat je net zo geniet van Plankenkoorts als je van deze hebt gedaan, Ik heb in elk geval stiekem genoten van de recensie!! hahahaha.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.