Blogtour: Natan Z. – Arjan Alberts

Acht jonge moeders zijn door een seriemoordenaar om het leven gebracht. Ieder van hen leed aan een ongeneeslijke ziekte. De dader, Natan Z., zit veilig in een tbs-kliniek, maar dreigt door een fout van justitie vroegtijdig vrij te komen. Tijdens het proces doet zijn advocaat Reinier een gruwelijke ontdekking.
Tegelijkertijd speelt de jonge therapeute Suus een levensgevaarlijk spel op de afdeling waar Natan vastzit en werkt Hannah, echtgenote van Reinier en een bekende Nederlandse schrijfster in de Franse Alpen aan haar nieuwe roman… over Natan. Terwijl ze probeert te overleven in het afgelegen Franse landhuis ontrafelt ze mysteries en ontdekt ze wie het op haar heeft voorzien.
Arjan Alberts brengt de lezer in het hart van een tbs-kliniek, een zenuwslopende strafrechtzaak en een meesterlijk spel rondom een seriemoordenaar wiens zieke karakter ondoorgrondelijk lijkt…(bol.com)


Door uitgeverij Xander werd ik benaderd om mee te doen aan de blogtour rondom de verschijning van de psychologische thriller Natan Z – Arjan Albert. Hier zij ik natuurlijk ja op na het lezen van de flaptekst.

Eenmaal het epub bestand ontvangen ben ik gelijk begonnen met lezen. Het boek houdt je in zijn greep, steeds meer kom je te weten over de verknipte geest van psychopaat Natan Z., de schrijfster Hannah, de strafpleiter Reinier en sociotherapeut Suus.
Arjan neemt een loopje met de gedachten van de lezer. Steeds als je denkt door te hebben hoe het verhaal verder zal gaan zet hij je weer op een verkeerd been. Daarnaast zorgt de afwisseling tussen de hoofdpersonen ervoor dat het verhaal zijn gang behoudt en ik niet kon stoppen met lezen! Voornamelijk in de nachtelijke uurtjes begaf ik mij in de duistere gangen van de TBS-kliniek. Ik heb er dan ook echt van genoten!
Een minpuntje vond ik het einde van het verhaal ondanks dat het ontzettend goed in elkaar zit, vond ik het veel te snel afgelopen. Graag had ik nog wat meer willen weten hoe het af zou lopen met de hoofdpersonen…. helaas kan ik hier niet te veel over uitweiden maar als je het verhaal zelf gelezen hebt snap je misschien wat ik bedoel

Natan Z. is een heerlijke psychologische thriller waarbij je als lezer steeds meer puzzelstukjes krijgt om het verhaal compleet te maken. En als je eenmaal door hebt hoe het afloopt wil je niets liever dan het boek in één ruk uitlezen!

8.0
Natan Z. – Arjan Alberts
Uitgeverij: Xander

Bedankt Uitgeverij Xander voor het meedoen met de blogtour en voor het sturen van een recensie-exemplaar!

E-book 9,99          Paperback 20,99
Koop bij bol.com                 Koop bij bol.com

3 gedachtes over “Blogtour: Natan Z. – Arjan Alberts

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.