Blogtour: Mijn verlangen – Jodi Ellen Malpas

Annie is nooit echt verliefd geweest. Door haar drukke baan heeft ze ook geen tijd om te daten. Maar als ze tijdens het uitgaan de mysterieuze Jack ontmoet, voelt ze hun onweerstaanbare aantrekkingskracht. En als ze kort daarna samen moeten werken, lijkt het lot een spelletje met ze te spelen. Kunnen ze werk en privé wel gescheiden houden? Of is het allemaal niet zo toevallig? (bol.com)

Door uitgeverij Xander werd ik gevraagd om mee te doen aan de blogtour rondom het boek Mijn verlangen een nieuwe licht erotische roman van Jodi Ellen Malpas. Over haar eerdere boeken, zoals de Mijn man serie had ik veel goede verhalen gehoord en zei dan ook ja tegen dit aanbod.
En mijn eerste ervaring met deze schrijfster stelt me niet teleur.

De schrijfstijl is vlot en luchtig, waardoor het verhaal snel op gang komt en je er met een vaart doorheen gaat. Je leert de hoofdpersonen Annie en Jack goed kennen, waardoor je een beetje van de twee gaat houden. Annie is een echte powervrouw en Jack een stoere bouwopzichter. Echter vind ik de Engelse titel Forbidden veel beter passen bij het thema van het boek. Het dekt namelijk meer de lading. Annie en Jack doen namelijk iets wat verboden  is en waar ze ook vooral niet mee kunnen stoppen.

Als je houdt van boeken met een licht erotische tintje dan kom je bij dit boek wel aan je trekken. Jodi Ellen Malpas weet als geen ander om de seksscènes te beschrijven. De aantrekkingskracht spat van het papier af! Ik ben dan ook erg benieuwd naar de eerdere werken van Jodi Ellen Malpas.

7.0
Mijn verlangen – Jodi Ellen Malpas
Uitgeverij: Xander

Bedankt uitgeverij Xander voor het sturen van een recensie-exemplaar!

Paperback 17,99
Koop bij bol.com

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.